Welkom bij Schrijnwerker Timmerman Gent

 Schrijnwerk Gent - Kasten op maat Gent




Bel ons:
078 07 91 00


Engelstraat 141
9040 Gent
078 07 91 00

Schrijnwerk Gent

Hout is al jaren en zeer populaire materiaalkeuze om het interieur en exterieur van uw woning af te werken. 

Ben je op zoek naar een professionele schrijnwerker in of rond Gent?
Met plezier denk ik met jou mee over de ideale maatkast die perfect past in uw interieur.

Ik geef graag advies over al uw bouw- en verbouwplannen alsook over de materiaalkeuze en het budget.
Hout zorgt voor warmte en rust in het interieur en zorgt ervoor dat je na een drukke dag volledig tot rust kan komen in je woning. Het heeft een tijdloze uitstraling en straalt klasse uit. Mijn passie voor hout is dan ook bijzonder groot. 






Met mijn kennis en ervaring kan ik jou precies adviseren en jullie plannen omzetten in de realiteit. Ik leg de mogelijkheden uit qua stijl, ontwerp  en materiaalkeuze.


Of het nu gaat om een nieuwe keuken, tuinhuis, gevelbekleding, parket of laminaat, badkamermeubels, plafonds of een mooie boekenkast, ik ga met veel plezier voor jou aan de slag. 


Ik respecteer de afgesproken termijnen en het vooropgestelde budget. Voor mij is het belangrijk dat jullie niet voor verrassingen komen te staan en ik besteed ook veel aandacht aan de dienst na verkoop. Ik ga voor 100% klantentevredenheid.


Ik hecht veel belang aan een open communicatie zodat je nadien tevreden bent van het resultaat. 


Neem dus gerust contact met mij op en samen bespreken we jullie plannen. Ik maak hierna een gedetailleerde offerte waar alles in staat. Zo weet je perfect waar je aan toe bent.


Reken op mijn deskundigheid en ervaring om het interieur van uw dromen te realiseren. 






Waar leveren wij onze diensten in Gent?

Neem zeker eens een kijkje waar wij allemaal te vinden zijn via onze bedrijfsvermeldingen.

Volg ons:

Reacties